Obrim procés de selecció: Producció executiva, gestió i finançament

La petita malumaluga obre convocatòria per a cobrir el lloc de treball de:

Producció executiva, gestió i finançament

La petita malumaluga és una companyia de dansa, música i tecnologia aplicada a l’escena dedicada a la producció i distribució d’espectacles dirigits a la primera infància i les seves famílies.

Apostem per projectes creatius respectuosos, llenguatges provocativament no infantilitzats i propostes artísticament contemporànies.

La premsa, els professionals i el públic consideren La petita malumaluga un dels principals referents internacionals en el seu camp. La companyia ha girat per 20 països i ofereix unes 200 actuacions anuals per alguns dels teatres i festivals més rellevants de l’escena mundial.

La nostra seu és a Ripollet. Estem en una nau amb magatzem, teatre per a residències tècniques i àmplies oficines. Té pàrquing propi i en pocs minuts s’arriba caminant de l’estació de Cerdanyola Renfe. L’equip està format per sis persones. És un grup dinàmic, creatiu, positiu i altament professionalitzat.

Descripció de funcions

  1. Producció executiva

Coordinar contractes, facilitar la comunicació de l’equip intern amb els teatres, coordinació de disponibilitats i comunicacions amb els intèrprets, treball coordinat amb el personal de producció.

2. Gestió

Tasques vinculades a l’administració de l’empresa: la facturació, la gestió d’impostos, la coordinació amb el servei de gestoria, el pagament de proveïdors, el seguiment del pagament dels teatres i equipaments culturals, el seguiment dels comptes bancaris, la gestió laboral, els horaris, el pagament de nòmines i la coordinació dels serveis generals.

3. Finançament

Gestionar l’aplicació, seguiment i justificació de subvencions, i l’elaboració de pressupostos i desenvolupament estratègic.

Requisits

• Mínim de 3 anys d’experiència en posició similar.

• Àmplies capacitats organitzatives i habilitat per treballar en diversos projectes, establir prioritats i assolir dates límit i objectius.

• Profund coneixement de les subvencions públiques en l’àmbit cultural, preferentment en el sector d’arts escèniques.

• Capacitat negociadora i creativa.

• Persona amb autonomia, resolutiva, proactiva i positiva.

• Domini del català i castellà

Valorem

• Anglès o altres idiomes

• Formació comptable i econòmica.

• Capacitat i experiència en distribució o ventes.

• Capacitat i experiència en comunicació i producció.

• Coneixements en CRMs, programes de comptabilitat, WordPress

Oferim

  • Jornada completa.
  • Salari a convenir segons perfil.

Disponibilitat immediata

Interessats/des envieu el vostre CV a albert@lapetita.cat amb l’assumpte: Candidatura PGF_22.

Podeu descarregar l’oferta labora fent click: oferta_laboral_pgf22