
La petita malumaluga obre convocatòria per a cobrir el lloc de treball de:
Producció executiva, gestió i finançament
La petita malumaluga és una companyia de dansa, música i tecnologia aplicada a l’escena dedicada a la producció i distribució d’espectacles dirigits a la primera infància i les seves famílies.
Apostem per projectes creatius respectuosos, llenguatges provocativament no infantilitzats i propostes artísticament contemporànies.
La premsa, els professionals i el públic consideren La petita malumaluga un dels principals referents internacionals en el seu camp. La companyia ha girat per 20 països i ofereix unes 200 actuacions anuals per alguns dels teatres i festivals més rellevants de l’escena mundial.
La nostra seu és a Ripollet. Estem en una nau amb magatzem, teatre per a residències tècniques i àmplies oficines. Té pàrquing propi i en pocs minuts s’arriba caminant de l’estació de Cerdanyola Renfe. L’equip està format per sis persones. És un grup dinàmic, creatiu, positiu i altament professionalitzat.
Descripció de funcions
- Producció executiva
Coordinar contractes, facilitar la comunicació de l’equip intern amb els teatres, coordinació de disponibilitats i comunicacions amb els intèrprets, treball coordinat amb el personal de producció.
2. Gestió
Tasques vinculades a l’administració de l’empresa: la facturació, la gestió d’impostos, la coordinació amb el servei de gestoria, el pagament de proveïdors, el seguiment del pagament dels teatres i equipaments culturals, el seguiment dels comptes bancaris, la gestió laboral, els horaris, el pagament de nòmines i la coordinació dels serveis generals.
3. Finançament
Gestionar l’aplicació, seguiment i justificació de subvencions, i l’elaboració de pressupostos i desenvolupament estratègic.
Requisits
• Mínim de 3 anys d’experiència en posició similar.
• Àmplies capacitats organitzatives i habilitat per treballar en diversos projectes, establir prioritats i assolir dates límit i objectius.
• Profund coneixement de les subvencions públiques en l’àmbit cultural, preferentment en el sector d’arts escèniques.
• Capacitat negociadora i creativa.
• Persona amb autonomia, resolutiva, proactiva i positiva.
• Domini del català i castellà
Valorem
• Anglès o altres idiomes
• Formació comptable i econòmica.
• Capacitat i experiència en distribució o ventes.
• Capacitat i experiència en comunicació i producció.
• Coneixements en CRMs, programes de comptabilitat, WordPress
Oferim
- Jornada completa.
- Salari a convenir segons perfil.
Disponibilitat immediata
Interessats/des envieu el vostre CV a albert@lapetita.cat amb l’assumpte: Candidatura PGF_22.
Podeu descarregar l’oferta labora fent click: oferta_laboral_pgf22